Академія інтернет-маркетингу "WebPromoExperts" організує семінар за участю кращих практикуючих лекторів в цій сфері. Ви дізнаєтеся, як швидко збільшувати кількість заявок, як в довгостроковій перспективі залучати дешевий трафік і нових клієнтів, як збирати максимум інформації про відвідувачів сайту, аналізувати її і приймати правильні рішення щодо покращення сайту або всього бізнесу. Семінар буде корисний тим, хто: ● виводить свій бізнес в онлайн; ● вже працює в Інтернеті, але хоче поліпшити якість роботи свого бізнесу і його прибутковість; ● хоче говорити зі своїм підрядником на одній мові, з можливістю розуміти ефективність його дій; ● ставить за мету підвищити свою інтернет-маркетингову грамотність і хоче послухати Лайфхаки від кращих практикуючих лекторів в цій області. Програма семінару: ● Кейс комплексного підходу в інтернет-маркетингу на прикладі новобудов "Комфорт-таун" (Антон Воронюк); ● Кейс SEO-стратегії, на прикладі фінського виробника камінів компанії "Tuliviki" (Артем Гідіна); ● Кейс ефективної рекламної кампанії від "Eda.ua" (Володимир Курій); ● Кава-брейк; ● Комплексний інтернет-маркетинг для одного з найвідоміших ресторанів Києва – "Прага" (Сергій Вічева); ● Комплексний підхід для вузьконішевого інтернет-магазину "220вольт" (Микита Поляк); ● Кейс підвищення конверсії сайту (Сергій Гудков). Спікери: Антон Воронюк. Директор з розвитку Агентства ефективного інтернет-маркетингу "WebPromo". У 2012 році під його керівництвом була запущена Академія інтернет-маркетингу "WebPromoExperts". Його професіоналізм та навички підтверджені наступними сертифікатами: Google Analytics IQ, Google AdWords IQ, Google Apps IQ, Яндекс.Директ, Бігун. Окремо варто відзначити його виступу на найбільшій IT-конференції в Східній Європі iForum в 2012-2015 роках. Артем Гідін. Керівник відділу SEO-просування "WebPromo", займався просуванням таких великих брендів, як TUI, Sokol, Doc.ua, hh.ua (особиста подяка у відгуку від керівника проекту), rabota.ua, JoinUP, 1 + 1, Expedition, Екіпаж сервіс та інші. Володимир Курій. Провідний фахівець відділу контекстної реклами WebPromo. Сергій Вічев. Маркетинговий директор мережі ресторанів Marlin, Капулетті і Прага. Микита Поляк. Інтернет-маркетолог "220 volt". Сергій Гудков. Керівник відділу підвищення конверсії (CRO) в кампанії WebPromo. Зареєструватись на семінар можна за посиланням.2 3
Комментариев нет:
Отправить комментарий