пятница, 25 декабря 2015 г.

: Вчені прирівняли келих вина до тренування у спортзалі

Источник Вчені прирівняли келих вина до тренування у спортзалі Дата (12/25/2015 4:22:00 AM +00:00)

Користь від одного келиха сухого червоного вина може бути такою ж, як і від інтенсивного тренування в спортзалі. До такого висновку дійшли фахівці з Альбертського університету Канади, пише "Сегодня". Як пояснили вчені, червоний виноград, з якого роблять алкогольний напій, містить ресвератрол (його ще називають "королем" антиоксидантів). Цей компонент дуже добре впливає на м'язові тканини. Так, випробовуючи на мишах дію ресвератролу, фахівці помітили, що у тварин підвищилася фізична активність, покращилася робота серця і почала зміцнюватися м'язова система. Однак науковці наголосили, що йдеться лише про один келих червоного вина (150-200 мілілітрів) хорошої якості в день. Підвищення дози алкоголю небезпечно для організму.
вебинар физиология городах

Комментариев нет:

Отправить комментарий