среда, 27 мая 2015 г.

: Як заощадити на місяць 15-20% на найнеобхіднішому


Источник Як заощадити на місяць 15-20% на найнеобхіднішому Дата (5/27/2015 8:00:00 AM +00:00)

За останні півроку кожен українець відчув, як зростання цін виснажує гаманець і зменшує корзину. Всім волею-неволею доводиться шукати виходи з ситуації, що склалася. Тому ми підготували для вас поради, як заощадити. Якщо організувати свій сімейний бюджет з урахуванням наступних рекомендацій, то можна економити 15-20% на місяць навіть на найнеобхіднішому. Поради економним По-перше, якщо живете у великому місті, відмовтеся від стихійних покупок по дорозі додому з роботи. Робіть закупівлі декільна раз в тиждень в супермаркетах. По-друге, стежте за акціями, які надають супермаркети чи виробники товарів. І, коли це виправдано, купуйте про запас. По-третє, слід нарешті привчити себе уважно вивчати інформацію на упаковці. В першу чергу — на найнеобхідніших продовольчих товарах. Особливо уважно слід перевіряти вагу і фасовку продуктів. Якщо раніше зустріти невелику пляшку соняшникової олії було цікаво і в новинку, то сьогодні на полиці магазину ви відразу і не відрізните пляшку з повним літром від тієї, яка містить на 10% менше. На це варто звертати увагу, якщо вибираєте між товарами з однаковою вартістю. Давайте зупинимося на цьому докладніше. У пошуках чесної ваги і об'єму Як вже говорилося вище, поширеним явищем стало зменшення обсягу, ваги і ємності фасованих продуктів харчування. Так, наприклад, останнім часом важко знайти молоко в пляшці ємністю 1 літр, значно частіше можна зустріти обсяг 900 мл. Цукор, гречку і рис теж чомусь почали пакувати в 900-грамові пакети. При цьому відрізнити їх від повного кілограма на вигляд досить складно. Останнім часом з'явилися пляшки з соняшниковою олією по 0,9 л. Ми вирішили провести дослідження і з'ясувати — хто з виробників яку упаковку використовує: Одним словом — покупцям варто зараз бути уважними, щоб позбавити себе від розчарування після походу в магазин. Приємних і вигідних покупок! *При проведенні дослідження була вивчена представленість різноманітних ТМ в продовольчих мережах м.Києва. Представлені дані не є підвердженням того, що у зазначених виробників немає фасованих товарів іншого об'єму.
рукопашный бой а п козлов воздействий

Комментариев нет:

Отправить комментарий