понедельник, 2 апреля 2018 г.

: "Нова пошта" відмовилася від однієї зі своїх послуг

У "Новій пошті" перестала працювати послуга кур'єрської доставки з оплатою при отриманні товару.

Про це розповіли учасники роздрібного ринку, пише Retailers.

За даними видання, представники "Нової пошти" почали повідомляти партнерів, що розглядають можливість про повну відмову від послуги післяплати у кур'єрській доставці.

Спосіб оплати готівкою від "Нової пошти" при отриманні посилки, доставленої кур'єром, перестав працювати минулого понеділка, 19 березня. Тривало це тиждень",
– повідомила Chief Customer Officer онлайн-магазину "Modnakasta" Наталія Назарчук.

У "Новій пошті" наразі не підтвердили цієї інформації, але і не спростували її. За словами представників, найближчим часом клієнти "Нової пошти" зможуть здійснювати платежі на всі послуги онлайн – через мобільний додаток та особистий кабінет на сайті. Термінів запуску такої послуги вони не назвали.

Комментариев нет:

Отправить комментарий