Двигуни літака Ан-148 "Саратовських авіаліній", що розбився в Підмосков'ї, працювали аж до зіткнення літака із землею. Версію теракту слідство майже одразу відкинуло, натомість експерти схиляються більше до: загоряння у двигуні, обледеніння, несправність датчика швидкості та помилку пілотування Двигуни літака працювали аж до самого зіткнення із землею, а руйнування сталося від удару об землю, пише РБК. За даними видання, на місці аварії утворилася воронка глибиною 2,5 метри. Співрозмовник РБК розповів, що "огляд двигуна і елементів механізмів крила дозволяє зробити висновок, що літак не зруйнувався в повітрі". Основними версіями падіння літака вважають загоряння у двигуні, обледеніння, несправність датчика швидкості та помилку пілотування, пише "Комерсант". Все відбулось настільки швидко, що екіпаж не встиг ні повідомити про будь-які проблеми диспетчерам, ні спробувати здійснити аварійну посадку. Версія теракту поки вважається малоймовірною: за словами опитаних газетою експертів, терористи-смертники зазвичай "чекають того моменту, коли їм дадуть можливість встати з крісла і відійти в сторону, щоб безперешкодно здійснити самопідрив". Вибух, який чули жителі довколишніх сіл, за словами фахівців, майже напевно стався при детонації паливних баків літака в момент зіткнення із землею. Деякі версії катастрофи відкинули уже в неділю. Наприклад, відпала ймовірність заправки літака неякісним паливом: ним же в неділю заправлялися ще десятки бортів, і в жодного не виникло проблем. Не знайшлось також уламків будь-якого іншого судна, аби припустити зіткнення у повітрі. +Відео
2 3
Комментариев нет:
Отправить комментарий