Рекламний ролик від Forsman & Bodenfors пропонує відмовитися від володіння автомобілем і обмежиться користуванням за річною,або місячною передплатою. Ідея рекламного послання полягає в концепції спільного використання. На думку авторів, для того щоб скористатися новим Volvo CX40, зовсім необов'язково його купувати. Споживачеві пропонується можливість використання Volvo CX40 за контрактом. Йому не доведеться витрачати велику суму на покупку автомобіля. Замість цього передбачена щомісячна абонплата. Послуга передбачає і щорічну зміну автомобіля. У ролику підкреслюється утопічність ідеї нестримного споживання. Нова концепція дозволить змінити цю ситуацію. Ролик транслюється в Швеції і буде показаний в Європі, Азії, Китаї та Америці з локальними адаптаціями під кожен конкретний регіон. ]] +Відео
2 3
Комментариев нет:
Отправить комментарий