"Ви всі знаєте Джої Зазу. Він, безумовно, важлива людина. Журнал "Esquire" називає його найкраще одягненим гангстером", – це легендарна репліка Майкла Корлеоне. Головний герой "Хрещеного батька" промовляє її на початку третьої частини культової стрічки. Таким же культовим є, безумовно, і саме видання "Esquire" – щомісячний чоловічий журнал, заснований у 1932 році в США. Не даремно про нього сам бос італійської мафії вустами Аль Пачіно розказував. Х'ю Гефнер, засновник журналу "Playboy", починав свою кар'єру саме в "Esquire", пишучи рекламні тексти. Команда, яка працювала з Х'ю над журналом "Stag party", а пізніше перейменувалась на "Playboy", цілком складалася з колишніх співробітників "Esquire". Мабуть, не змогли писати на серйозні теми. А от у "Esquire" майстрами пера були всі. За сценарієм редакторів видання Давида Ньюмана і Роберта Бентона був знятий культовий фільм "Бонні і Клайд". Кадр із кінофільму "Бонні і Клайд" Головною виграшною рисою видання були і залишаються його автори. Невідомо, як склалася б доля видання, якби на другий рік його існування головний редактор Гінгріч випадково не зустрів в одній із книгарень Нью-Йорка Ернеста Гемінгвея. Бесіда з видатним письменником призвела до того, що Гемінгвей, не домовляючись про гонорар, погодився на співпрацю з журналом. Уже наступного дня, розповідаючи про новий проект, Гінгріч починає всюди згадувати ім'я великого письменника. А ще через день у журнал починають надходити перші заявки на розміщення комерційної реклами. Ще одним знаменитим автором, який писав для "Esquire", був Селінджер. Його роман "Над прірвою в житі" читав, напевно, кожен, хто любить літературу. Але мало хто знає, що саме в "Esquire" уперше з'являється головний герой цього роману – Холден Колпілд, який фігурував у виданому в 1945 році оповіданні "Оселедці в бочці". Упродовж 85 років шановані мужі Голлівуда, світової політbки, бізнесмени, науковці та видатні спортсмени прикрашали собою головну обкладинку "Esquire" і на весь світ розповідали про свої правила життя. Не цурався видання навіть Папа Римський Франциск. "Esquire" – це журнал, який свого часу змінив уявлення про те, яким може бути чоловічий глянець. Замість молодих дівчат на обкладинках старі чоловіки, поруч з рекламою дорогого годинника – колонки, присвячені політиці, і журналістські розслідування. Це нахабний і хуліганський журнал. І в цьому основна причина його успіху. Обкладинка журналу "Esquire" Ті, хто створює видання, і ті, хто його купує, вважають "Esquire" журналом для розумних і розбірливих чоловіків. Для тих, кого не приваблюють дешеві сенсації, для тих, хто в змозі оцінити справжній стиль у літературі й моді. Читач "Esquire" тямиться на хороших речах і обізнаний про досягнення сучасної культури. Вважають, що читач "Esquire" – це чоловік, який уміє жити. Він хоче отримати інформацію, а не втопитись у морі непотребу і зайвих деталей. Чи то йдеться про покупку костюма чи автомобіля, про нові книги чи про музику. +Відео
2 3
Комментариев нет:
Отправить комментарий