Активна рекламна кампанія, яку розгорнули партії та кандидати на крісло мера у столиці, не принесла очікуваних електоральних дивідендів. Про це в коментарі "Радіо Свобода" заявив співробітник аналітичного центру CEDOS Ігор Тищенко. На цих виборах було перебільшення реклами — зовнішньої, телевізійної, інтернет-реклами. Її було забагато і окремі сили відверто зловживали. Дуже показовий приклад Києва. Кампанія Сергія Думчева і "Руху за реформи", яка йшла півроку і йшла дуже масовано, і сьогодні знов увесь Київ висів у цих білбордах, вона не принесла електоральних результатів, — наголосив експерт. Тищенко переконаний, що кандидатам варто було б активніше безпосередньо контактувати з виборцями замість витрачання грошей на зовнішню рекламу, яка принесла мало користі. "Партії б мали працювати зі своєю цільовою аудиторією. І якась цільова аудиторія на білборди ведеться, а якась — ні", — додав він.основы жизненных сил бронников скачать бесплатно паразиты
Комментариев нет:
Отправить комментарий